Konsultacje MediComp

Zdajemy sobie doskonale sprawę jak szeroki zakres zagadnień zarówno prawnych, informatycznych jak również związanych z obsługą aplikacji mMedica czy też wdrażania RODO obejmuje obecnie realizacja kontraktów z NFZ. Wiemy, iż dla każdej placówki medycznej to spore wyzwanie. Dlatego proponujemy Państwu ofertę KONSULTACJI!

Zamiast samemu przedzierać się przez akty prawne, instrukcje czy też testować różne rozwiązania i koncepcje warto zaoszczędzić czas i skorzystać z wiedzy naszych doświadczonych specjalistów, którzy zawsze dysponują aktualną wiedzą z zakresu przepisów, informatyki, RODO oraz obsługi aplikacji medycznych.

Możecie Państwo nam zaufać ponieważ już od ponad 20 lat doradzamy, rozliczamy kontrakty z NFZ we wszystkich zakresach medycznych oraz wdrażamy najlepsze rozwiązania dotyczące aplikacji mMedica i RODO.

Konsultacje mogą być przeprowadzone w czterech wariantach:

  • Konsultacja telefoniczna.
  • Konsultacja On-Line - za pomocą specjalnej aplikacji do połączenia zdalnego.
  • Konsultacja przeprowadzona w siedzibie MediComp - Strzelce Op. B. Chrobrego 2 lok. 16.
  • Konsultacja w siedzibie Klienta (dzień konsultacyjny).

 Koszt konsultacji

Konsultacje zlecane przez podmioty nie mające z nami podpisanej umowy na stałą obsługę kosztują 35 zł netto (43,05 brutto) za każde 15 min usługi. Każda konsultacja zliczana jest oddzielnie. Wyjątkiem jest konsultacja w siedzibie Klienta, która wyceniana jest indywidualnie w zależności od odległości i czasu uslugi.

W celu zamówienia konsultacji prosimy o kontakt: 601 486 780

Nadzór nad rozliczeniami

Działalność MediComp od 1999 roku skoncentrowana jest na profesjonalnym merytoryczno-informatycznym wsparciu udzielanym szpitalom, przychodniom i gabinetom lekarskim.

Proponujemy zawarcie umowy w ramach której zapewniamy pomoc realizowaną przez zespół wykwalifikowanych konsultantów, w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 18.00.

Zapewniamy wsparcie w zakresie realizacji procesu rozliczeniowego, Portalu Świadczeniodawcy, obsługi aplikacji mMedica oraz w wielu innych obszarach dotyczących placówek medycznych.

W celu uzyskania pełnej informacji prosimy o kontakt: 601 486 780.

Zdalna mMedica

  • Jeśli pracujecie Państwo w swojej placówce na aplikacji mMedica i obciążają Was obowiązki związane z wykonywaniem jej aktualizacji, kopii zapasowych, wydatki z kupnem serwera itp. - to bardzo zachęcam do zapoznania się z oferowaną przez nas usługą – „Zdalna mMedica”.
  • Jeżeli zastanawiacie się Państwo jak zapewnić dostęp personelowi medycznemu do aplikacji mMedica w każdym koniecznym miejscu w związku z obowiązującym od 01.01.2021 r. obowiązkiem wdrożenia EDM (elektronicznej dokumentacji medycznej) - to również zachęcam do zapoznania się z oferowaną przez nas usługą – „Zdalna mMedica”.

Nasza usługa polega na przeniesieniu aktualnie używanego przez Państwa programu mMedica na profesjonalne serwery naszej firmy i otrzymaniu zdalnego dostępu do swojej aplikacji z każdego Waszego komputera podłączonego do Internetu.

„Zdalna mMedica” umożliwia pracę w aplikacji mMedica (gabinet lekarski, pielęgniarski, rehabilitacji do prowadzenia dokumentacji medycznej, wystawiania e-recept, e-skierowań, e-Zla, itp.) bez konieczności instalowania drogiego systemu informatycznego w Państwa przychodni (serwery, sieci, ups, itp).

Dzięki tej usłudze otrzymujecie Państwo następujące wymierne korzyści:

  • Możliwość pracy na jednym programie z kilku różnych placówek, adresów (jak również z domu) bez potrzeby tworzenia skomplikowanej sieci oraz instalowania mMedici na Państwa sprzęcie. Jedyną koniecznością jest posiadanie komputerów z dostępem do Internetu. Usługa zapewnia dostęp do programu z każdego miejsca o każdym czasie.
  • Bezpieczeństwo. Państwa program będzie działał zawsze i niezależnie od posiadania i stanu Państwa sprzętu. Awaria, fizyczne zniszczenie, kradzież komputera, ataki wirusów komputerowych po pierwsze, nie powodują utraty cennych danych (dane rozliczeniowe, dokumentacja medyczna), po drugie, nie jest powodem niemożności pracy na programie mMedica. Program i baza danych jest bezpiecznie przechowywana na naszych serwerach, gdzie zapewniamy zawsze jej aktualną wersję oraz kopie bezpieczeństwa wykonywaną na bieżąco 1 do 1. W przypadku kradzieży lub zniszczeniu komputerów świadczeniodawcy dane medyczne nie ulegają zniszczeniu ani nie przedostają się w niepowołane ręce.
  • Oszczędność. Zdalna mMedica daje Państwu wymierne oszczędności finansowe, kadrowe oraz czasowe. Ponieważ program zainstalowany jest na naszych serwerach oszczędzacie Państwo na zakupie, rozbudowie i modernizacji posiadanej obecnie infrastruktury informatycznej (zakup serwerów, upsa, sieci, modemów). Druga oszczędność wynika z pierwszej - brak konieczności zatrudnienia specjalistycznej informatycznej opieki nad Państwa serwerem oraz siecią. Trzecia to oszczędność czasu – brak konieczności spędzania cennych godzin na aktualizacji programu i tworzenie jego kopii.
  • Technologiczny skok na przód. Nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie technologiczne z najwyższej półki. Gwarancja wydajności i mobilności przy równoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych.
  • Nasza usługa nie zastępuje licencjonowania aplikacji mMedica. Usługa polega na przeniesieniu Państwa bazy na nasze serwery i utrzymywania jej na nich. Czyli jeśli aplikacja ma domyślnie pracować w tym samym czasie na 3 zdalnych komputerach to po pierwsze musicie mieć Państwo wykupione 3 licencje mMedica u producenta oraz 3 dostępy w naszej usłudze. Istnieje możliwość zainstalowania usługi na większej ilości komputerów niż liczba aktualnie posiadanych licencji - umożliwia to wykorzystanie usługi na większej liczbie komputerów jednak należy pamiętać, iż w tym samym czasie nie może być uruchomionych więcej aplikacji niż liczba licencji. Koszt usługi nie jest zależny od liczby komputerów na których zainstalowana jest usługa lecz od ilości licencji mMedica.

Więcej informacji uzyskacie Państwo na stronie www.Zdalna-mMedica.pl

Lub kontaktując się z nami pod nr telefonu: 601 486 780.

Zdalne e-Archiwum mMedica

Szanowni Państwo! W związku z wejściem 1 lipca nowych przepisów nakładających obowiązek raportowania Zdarzeń Medycznych oraz indeksowania i udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) przygotowaliśmy dla Placówek Medycznych specjalne rozwiązanie – usługę Zdalne eArchiwum mMedica!

Nasza usługa działa w „chmurze” – pozwala ona zaoszczędzić Przychodniom wysokich kosztów utrzymania własnego serwera oraz serwerowni, posiadania stałego zewnętrznego adresu IP, dbania o bieżące kopie zapasowe, aktualizacje itp. Te wszystkie zadania oraz konieczną infrastrukturę bierzemy na siebie w zamian na nie wielki abonament.

W ramach tej usługi gwarantujemy:

  • Działanie usługi w trybie 24/7/365
  • Aktualizacje wykonywane przez naszą firmę
  • Wykonywanie kopii zapasowych w trybie ciągłym
  • Właściwą współpracę z platformą P1

Nasza usługa eArchiwum zapewnia:

  • Repozytorium Zdalne eArchiwum pracuje w trybie 24/7/365, co w odróżnieniu od systemów które nie pracują w trybie ciągłym pozwala uniknąć dodatkowych działań ze strony użytkownika, w przypadku konieczności pilnego udostępnienia dokumentów.
  • Integracja z P1 – obsługa indeksowania oraz pobierania dokumentów przez uprawnione osoby/podmioty.
  • Możliwość przeniesienia innych dokumentów z bazy mMedica (skany, zdjęcia, …) – opcja przenoszenia załączników z bazy danych mMedica do eArchiwum, w celu zmniejszenia rozmiaru bazy mMedica i przyspieszenia pracy aplikacji.
  • Obsługa aplikacji mobilnej Informacje Medyczne – przekazywanie dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej pacjenta.

Kontakt w sprawie eArchiwum:  601 486 780

www.Zdalna-mMedica.pl

Wdrożenia mMedica

Grupa MediComp jest Srebrnym Partnerem ASSECO w zakresie szkolenia oraz wdrażania aplikacji mMedica od samego początku jej obecności na polskim rynku.

Jeżeli potrzebujecie Państwo pomocy we wdrożeniu aplikacji mMedica w swojej placówce, lub wsparcia w zakresie jej konfiguracji, czy też instalacji nowych modułów zachęcam do skorzystania z naszej oferty usług.

W celu uzyskania pełnej informacji prosimy o kontakt: 601 486 780.

RODO

Chcesz wdrożyć RODO w swojej placówce medycznej? Możemy Ci pomóc! Oferujemy profesjonalną i kompleksową usługę w zakresie RODO w placówce medycznej.

Szkolimy, wdrażamy oraz wspieramy i wyposażamy Inspektorów Ochrony Danych.

 Szkolenia RODO

  • Szkolenie oraz Warsztaty RODO w placówce medycznej - Certyfikowany kurs Inspektora Ochrony Danych. 14 godzin praktycznych wykładów. Kompleksowe omówienie zagadnienia. Zestaw materiałów, dokumentów oraz wzorów – dowiedz się więcej
  • Szkolenia okresowe RODO dla pracowników placówek medycznych. Możemy przeszkolić pracowników placówki na 3 różne sposoby:
  1. Za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej: specjalnie opracowany filmowy wykład + test dla każdego pracownika. Pracownicy zapoznają się z materiałem w dogodnym dla nich momencie, następnie zdają prosty test.
  2. Szkolenie prowadzone On-line na żywo przez internet. Pracownicy łączą się z naszą aplikację webinarową i na żywo w czasie rzeczywistym biorą udział w szkoleniu. W trakcie szkolenia mogą zadawać pytania. Szkolenie może być zakończone testem.
  3. Szkolenie przeprowadzone w Państwa placówce. Wykład na żywo wraz z wyświetlaną prezentacją. W trakcie szkolenia mogą zadawać pytania. Szkolenie może być zakończone testem.

Wsparcie dla inspektorów ochrony danych (IOD)

    • Stała opieka merytoryczna dla IOD. Oferujemy stałą opiekę merytoryczną nad IOD. W jej zakresie zawarte są konsultacje, cykliczne szkolenia uzupełniające, dostęp do wzorów dokumentów.
    • Konsultacje dla IOD. Oferujemy również pojedyncze konsultacje dotyczące konkretnych zagadnień i problemów.

Wdrożenia oraz audyty

Wdrożenie RODO w placówce medycznej. Na życzenie Klienta przeprowadzamy audyt wewnętrzny oraz na jego podstawie przygotowujemy właściwą dokumentację, politykę ochrony danych, procedury, przeszkalamy IOD oraz personel pracowniczy.

W celu uzyskania pełnej informacji prosimy o kontakt: 601 486 780.

Aplikacja do zdalnej pomocy

Download AnyDesk