Certyfikowany kurs – Profesjonalna rejestratorka medyczna

Unikatowe rozwiązanie edukacyjne | Certyfikowany kurs | Profesjonalna rejestratorka medyczna!
Rejestratorka medyczna to bardzo ważne stanowisko w strukturze każdej placówki medycznej. Udając się na wizytę, to właśnie z rejestratorką w pierwszej kolejności spotyka się pacjent i od sprawności jego obsługi często zależy to, jaką wizytówkę wystawi sobie placówka medyczna.
Rejestratorka medyczna odpowiedzialna jest m.in. za rejestrację pacjentów oraz ich informowanie, organizację pracy lekarzy, udostępnianie dokumentacji medycznej, sprawowanie pieczy nad kolejkami odczekujących czy też rozliczanie świadczeń medycznych z NFZ. Aktualnie równie często przekazywane są jej kompetencje asystentów medycznych uprawniające do wspierania lekarzy w wystawianiu recept, skierowań oraz ZUS ZLA.
Na polskim rynku zdrowia powstaje coraz więcej placówek medycznych, prywatnych gabinetów lekarskich i specjalistycznych klinik, przez co zapotrzebowanie rynkowe na rejestratorki jest coraz większe.
Zapraszamy Państwa na praktyczny, merytoryczny oraz skondensowany kurs przygotowujący do pracy na stanowisku Rejestratorki medycznej.
Kurs przeznaczony jest dla osób które chciałyby pozyskać oraz uzupełnić kompetencje, umiejętności oraz wiedzę konieczną do pracy na tym odpowiedzialnym stanowisku. Materiał kursu opracowany został w oparciu o wytyczne Krajowych Standardów Kompetencji Zawodowych oraz zawiera aspekty praktyczne dotyczące zadań rejestratorek medycznych.
- Cztery dni szkoleniowe | 24 godziny wykładów oraz warsztatów na żywo przez internet
Za pomocą technologii webinarów chcemy zorganizować 4 całodzienne spotkania, każde składające się z 6 sesji wykładowych, podczas których zrealizujemy pełen program naszego kursu. Webinary odbywać się będą 13-14 oraz 20-21 czerwca 2022 r. w godzinach od 09:00 do 15:00.
- Nauka w miejscu pracy lub w domu
Udział w szkoleniu nie wygeneruje kosztów związanych z transportem czy też z noclegiem.
- Zestaw materiałów
Każdy uczestnik otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych (pełen skrypt szkoleniowy, akty prawne), które będzie mógł wykorzystać w późniejszej pracy.
- Czat oraz forum
Dla uczestników przygotowany zostanie „czat na żywo” za pomocą którego będą mogli podczas wykładu zadawać pytania, czy też komentować omawiane w danym momencie zagadnienie.
- Materiały filmowe z webinarów
Przez cały następny rok (do 12.2023 r.) uczestnicy otrzymają dostęp do materiału filmowego z odbywanego kursu – pomoże to utrwalić wiedzę pozyskaną podczas szkolenia.
- Certyfikat
Po ukończeniu naszego kursu, każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
Koszt kursu:
- 1250 zł – pierwszy uczestnik z firmy
- 1000 zł – każdy następny uczestnik z firmy
Program
- ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU OCHRONY ZDROWIA:
- podstawowe pojęcia i definicje
- podział placówek medycznych
- skierowania, recepty, zlecenia
- omówienie informatyzacji usług medycznych: EDM, Platforma P1, itp
- ROLA SPRAWOZDAWCZOŚCI W FINANSOWANIU ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH:
- ogólne warunki umów i współpraca z NFZ
- zakres świadczeń refundowanych
- portale i programy specjalistyczne
- rozliczenia w ramach umów z NFZ
- ORGANIZACJA PRACY REJESTRACJI MEDYCZNEJ:
- rola i zadania rejestracji w funkcjonowaniu placówki medycznej
- wyposażenie rejestracji
- prawa pacjenta
- obsługa pacjenta w kontekście ochrony danych osobowych
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ:
- rodzaje dokumentacji medycznej
- podstawowe zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
- omówienie dokumentacji ambulatoryjnej
- prawo pacjenta do dokumentacji medycznej
- ZASADY REJESTRACJI I OBSŁUGI PACJENTÓW:
- poziomy opieki medycznej i podstawowe rodzaje świadczeń
- obsługa pacjentów spoza Polski
- diagnostyka i leczenie onkologiczne (DiLO)
- harmonogramy przyjęć i kolejki oczekujących
- szczególne uprawnienia do świadczeń
- PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA
- kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa
- komunikacja z pacjentem: kontakt bezpośredni i telefoniczny
- komunikacja werbalna i niewerbalna, asertywność
- współpraca z trudnym klientem
4 dni szkoleniowe | 24 godziny wykładowe
Termin kursu (webinaru):
(poniedziałek – wtorek | 4 x 6 godzin wykładowych)
Koszt udziału w kursie (webinarze) wynosi: 1000 zł
Udział w Webinarium jest płatny, faktury za uczestnictwo z terminem płatności do 7 dni zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Leszek Zając
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 | Srebrny Partner ASSECO – mMedica | Specjalista praktyk w zakresie rozliczeń z NFZ | Wieloletni wykładowca i trener: Rozliczenia z NFZ, RODO, EDM, Obsługa programów medycznych, Prawo w medycynie | Certyfikowany coach oraz mentor – VCC 1 i 2 stopnia | Prezes Zarządu: MediComp Consulting Sp. z o.o.
dr Alina Matlakiewicz – trener i psycholog biznesu
Psycholog ekonomiczny, wykładowca, trener biznesu i menedżer, certyfikowany coach, moderator Design Thinking, auditor wewnętrzny i Inspektor Danych Osobowych. Posiada bogate doświadczenie biznesowe i z zakresu zarządzania ludźmi. Udziałowiec i prokurent spółki Hiacynt Sp. z o.o. zajmującej się importem produktów z USA, Niemiec, Chin i Korei Płd., ich sprzedażą na rynku polskim i europejskim. Uczestniczyła – jako wystawca i doradca produktowy – w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia (Włochy), Birmingham (Wielka Brytania). Doświadczenie zdobywała studiując prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University Coventry i University of Surrey w Guildford. Przez kilka lat współpracowała z National Consortium of Colleges NCC w Wielkiej Brytanii – głównym gremium zrzeszającym kolegia brytyjskie – współpracujące pracodawcami w zakresie kształcenia dorosłych w miejscu pracy. Swoje referaty prezentowała na wielu konferencjach zagranicznych (m.in. Finlandia, Estonia, W. Brytania, Niemcy). Posiada certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania i społecznej odpowiedzialności biznesu CSR.
Webinar

Najczęstsze pytania
Webinar – jeden z najpopularniejszych rodzajów szkoleń, jest prowadzony i realizowany „na żywo” (w czasie rzeczywistym) przez internet. Często nazywany jest także szkoleniem online, seminarium internetowym, transmisją online, czy konferencją internetową. Dzięki transmisji na żywo przez internet osoba przeprowadzającą webinar przekazuje wiedzę uczestnikom, którzy biorą udział w webinarze. W założeniu ma przypominać tradycyjne spotkanie i umożliwiać obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami mimo dużych odległości.
Nie musisz specjalnie pobierać i instalować żadnej aplikacji. Do wzięcia udziału w webinarze potrzebny jest komputer lub tablet połączony z internetem oraz przeglądarka internetowa. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Wszyscy uczestnicy płatnych webinarów otrzymują roczny dostęp do nagrania danego spotkania.
Do 2 dni po webinarze otrzymacie Państwo od nas wiadomość na podany podczas zapisywania się na webinar adres email z danymi do zalogowania się na naszą platformę Akademia MediComp za pomocą której udostępniamy nagranie webinaru.
Jeżeli udział w webinarze jest płatny, faktury za uczestnictwo w nim zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail. Faktury wystawiane są z terminem płatności do 7 dni.
Najbliższe webinary
- Zasady kontraktowania świadczeń z NFZ oraz proces przygotowania oferty
- O PERSWAZJI I WYWIERANIU WPŁYWU – Jak skutecznie oddziaływać na współpracowników, pacjentów i siebie?
- Certyfikowany kurs – Profesjonalna rejestratorka medyczna
- RODO w placówce medycznej – Certyfikowany kurs Inspektora Ochrony Danych