Jak rozmawiać z pacjentem w depresji?

Jak rozmawiać z pacjentem w depresji?
Zapraszamy do udziału w praktycznym szkoleniu internetowym (na żywo) dla osób, które chcą dowiedzieć się jak powinno się rozmawiać z pacjentem z obniżonym nastrojem oraz jakie dać mu zalecenia (oprócz leków).
W trakcie szkolenia zostaną omówione następujące kwestie:
- Diagnoza zaburzeń depresyjnych wg ICD-10.
- Analiza Skali depresji Becka jako pomocnego narzędzia do rozmowy.
- Wyjaśnienie pacjentowi przyczyn depresji.
- Szacowanie ryzyka samobójstwa.
- Kontrakt na życie.
- Techniki rozmowy z pacjentem mającym myśli „S”.
- Główne przekonania i zniekształcenia poznawcze w depresji.
- Zaleć lub ułóż plan aktywizacji behawioralnej (arkusz) – plan małych kroków.
- Technika kajzerki: zmiana myślenia wpływa na emocje, ciało i zachowanie – proste narzędzie pomocne w terapii depresji.
Dlaczego jeszcze warto zapisać się na webinar Jak rozmawiać z pacjentem w depresji?
- Do nagrania będziesz mieć dostęp przez cały rok, więc możesz powracać, ćwiczyć, korzystać, kiedy będzie potrzeba, aż do skutku.
- Bo Webinarium prowadzi specjalista: Dr Alina Matlakiewicz, która jest doświadczonym trenerem, psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym pracującym w dużej placówce medycznej.
- Bo każdy otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia (wysłane na maila).
- Jeśli chcesz uzyskać certyfikat przystąpisz do testu, do którego będziesz dobrze przygotowana/y, a który będzie dostępny dla Ciebie na naszej platformie szkoleniowej.
- Certyfikat ukończenia szkolenia przedstawisz w miejscu pracy jako formę doskonalenia zawodowego.
- Bo wiesz, co kupujesz. Program szkolenia został przedstawiony powyżej.
Termin webinaru:
14 czerwca 2023 r. godz. 10.00 – 12.00
Koszt udziału w webinarium wynosi:
295 zł brutto
Udział w Webinarium jest płatny, faktury za uczestnictwo z terminem płatności do 7 dni zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Dr Alina Matlakiewicz
Terapeuta TSR, Psychoterapeuta poznawczo-behawioralny,
Trener i Psycholog biznesu
Psycholog ekonomiczny, wykładowca, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (w trakcie 4-letniego szkolenia w certyfikowanej szkole Crescentia), trener biznesu, certyfikowany coach, moderator Design Thinking, auditor wewnętrzny i Inspektor Danych Osobowych w placówce medycznej. Doświadczenie zdobywała studiując i prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University Coventry i University of Surrey w Guildford. Swoje referaty prezentowała na wielu konferencjach zagranicznych (m.in. Finlandia, Estonia, W. Brytania, Niemcy). Posiada certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania i społecznej odpowiedzialności biznesu CSR oraz Terapii Skoncentrowanej
na Rozwiązaniach TSR.
Webinar

Najczęstsze pytania
Webinar – jeden z najpopularniejszych rodzajów szkoleń, jest prowadzony i realizowany „na żywo” (w czasie rzeczywistym) przez internet. Często nazywany jest także szkoleniem online, seminarium internetowym, transmisją online, czy konferencją internetową. Dzięki transmisji na żywo przez internet osoba przeprowadzającą webinar przekazuje wiedzę uczestnikom, którzy biorą udział w webinarze. W założeniu ma przypominać tradycyjne spotkanie i umożliwiać obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami mimo dużych odległości.
Nie musisz specjalnie pobierać i instalować żadnej aplikacji. Do wzięcia udziału w webinarze potrzebny jest komputer lub tablet połączony z internetem oraz przeglądarka internetowa. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Wszyscy uczestnicy płatnych webinarów otrzymują roczny dostęp do nagrania danego spotkania.
Do 2 dni po webinarze otrzymacie Państwo od nas wiadomość na podany podczas zapisywania się na webinar adres email z danymi do zalogowania się na naszą platformę Akademia MediComp za pomocą której udostępniamy nagranie webinaru.
Jeżeli udział w webinarze jest płatny, faktury za uczestnictwo w nim zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail. Faktury wystawiane są z terminem płatności do 7 dni.