Moduł Rehabilitacja ambulatoryjna mMedica
Zapraszamy Państwa na internetowe szkolenie (godz. 10.00 – 12.30) podczas którego omówimy obsługę oraz konfigurację modułu Rehabilitacja ambulatoryjna mMedica
Nowy moduł mMedica powstał by wspierać pracę gabinetów fizykoterapeutycznych od planowania zabiegów do prowadzenia dokumentacji medycznej. W praktyczny sposób zapoznamy uczestnika z obsługą oraz funkcjonalnościami nowego modułu – Rehabilitacja lecznicza mMedica.
Podczas szkolenia omówione zostały następujące zagadnienia:
- Rozpoczęcie pracy z modułem
- Zakupienie licencji
- Konfiguracja stanowiska roboczego
- Omówienie zasady działania harmonogramów przyjęć w rehabilitacji
- Słownik zabiegów
- Zasoby urządzeń
- Szablony harmonogramów
- Harmonogramy
- Terminarz
- Widok – Rehabilitacja
- Planowanie wizyt pojedynczych
- Planowanie cyklu
- Gabinet fizykoterapeuty
- Lista pacjentów do gabinetu
- Tworzenie dokumentacji medycznej
- Inne funkcjonalności Gabinetu fizykoterapeuty
- Powiązanie z rozliczeniami świadczeń
- Księga zabiegów rehabilitacyjnych
Termin webinaru:
11 czerwca 2024 r. godz. 10.00 – 12.30
Koszt udziału w webinarium wynosi – 350 zł brutto.
Udział w Webinarium jest płatny, faktury za uczestnictwo z terminem płatności do 7 dni zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Leszek Zając
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 | Srebrny Partner ASSECO – mMedica | Specjalista praktyk w zakresie rozliczeń z NFZ | Wieloletni wykładowca i trener: Rozliczenia z NFZ, RODO, EDM, Obsługa programów medycznych, Prawo w medycynie | Certyfikowany coach oraz mentor – VCC 1 i 2 stopnia | Prezes Zarządu: MediComp Consulting Sp. z o.o.
Webinar
Najczęstsze pytania
Webinar – jeden z najpopularniejszych rodzajów szkoleń, jest prowadzony i realizowany „na żywo” (w czasie rzeczywistym) przez internet. Często nazywany jest także szkoleniem online, seminarium internetowym, transmisją online, czy konferencją internetową. Dzięki transmisji na żywo przez internet osoba przeprowadzającą webinar przekazuje wiedzę uczestnikom, którzy biorą udział w webinarze. W założeniu ma przypominać tradycyjne spotkanie i umożliwiać obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami mimo dużych odległości.
Nie musisz specjalnie pobierać i instalować żadnej aplikacji. Do wzięcia udziału w webinarze potrzebny jest komputer lub tablet połączony z internetem oraz przeglądarka internetowa. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Wszyscy uczestnicy płatnych webinarów otrzymują roczny dostęp do nagrania danego spotkania.
Do 2 dni po webinarze otrzymacie Państwo od nas wiadomość na podany podczas zapisywania się na webinar adres email z danymi do zalogowania się na naszą platformę Akademia MediComp za pomocą której udostępniamy nagranie webinaru.
Jeżeli udział w webinarze jest płatny, faktury za uczestnictwo w nim zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail. Faktury wystawiane są z terminem płatności do 7 dni.