Opieka koordynowana w POZ

Zapraszamy Państwa na internetowe szkolenie (godz. 10.00 – 13.00) podczas którego omówimy zasady wdrożenia, realizacji oraz rozliczania Opieki koordynowanej w POZ.
Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:
Część merytoryczna:
- Co to jest opieka koordynowana w POZ?
- Rodzaje ścieżek opieki koordynowanej.
- Wymogi prawne oraz jednostki chorobowe objęte opieką koordynowaną.
- Wizyta kompleksowa oraz Indywidualny Plan Opieki Medyczne – IPOM.
- Nowe role w zespole POZ: lekarz, pielęgniarka, dietetyk.
- Rola i zadania koordynatora w opiece koordynowanej.
- Ścieżka pacjenta w ramach opieki koordynowanej.
- Finansowanie oraz rozliczenie świadczeń w ramach budżetu powierzonego opieki koordynowanej.
- Proces przygotowania oraz wdrożenia opieki koordynowanej.
- Przygotowanie wniosku do NFZ.
Część praktyczna:
- Wyodrębnienie populacji zgodnie z ICD-10.
- Zdefiniowanie ścieżek postępowania.
- Nadzór nad wykorzystaniem budżetu powierzonego.
- Wykorzystanie aplikacji mMedica:
- IPOM
- Terminarze
- Raporty
- Komunikacja z pacjentem
- Rozliczanie świadczeń Opieki koordynowanej w mMedica.
- Nadzór na realizacją budżetu powierzonego.
Podczas wykładu zostanie udostępniony specjalny czat pozwalający zadawać pytania wykładowcy.
Uczestnicy szkolenia otrzymają bezterminowy dostęp do nagrania ze szkolenia.
Termin webinaru:
30 marca 2023 r. godz. 10.00 – 13.00
Koszt udziału w webinarium wynosi – 450 zł brutto.
Udział w Webinarium jest płatny, faktury za uczestnictwo z terminem płatności do 7 dni zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Leszek Zając
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 | Srebrny Partner ASSECO – mMedica | Specjalista praktyk w zakresie rozliczeń z NFZ | Wieloletni wykładowca i trener: Rozliczenia z NFZ, RODO, EDM, Dokumentacja medyczna, Prawa pacjent, Obsługa programów medycznych, Prawo w medycynie | Certyfikowany coach oraz mentor – VCC 1 i 2 stopnia | Prezes Zarządu: MediComp Consulting Sp. z o.o.
Webinar

Najczęstsze pytania
Webinar – jeden z najpopularniejszych rodzajów szkoleń, jest prowadzony i realizowany „na żywo” (w czasie rzeczywistym) przez internet. Często nazywany jest także szkoleniem online, seminarium internetowym, transmisją online, czy konferencją internetową. Dzięki transmisji na żywo przez internet osoba przeprowadzającą webinar przekazuje wiedzę uczestnikom, którzy biorą udział w webinarze. W założeniu ma przypominać tradycyjne spotkanie i umożliwiać obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami mimo dużych odległości.
Nie musisz specjalnie pobierać i instalować żadnej aplikacji. Do wzięcia udziału w webinarze potrzebny jest komputer lub tablet połączony z internetem oraz przeglądarka internetowa. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox.
Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ – za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.
Wszyscy uczestnicy płatnych webinarów otrzymują roczny dostęp do nagrania danego spotkania.
Do 2 dni po webinarze otrzymacie Państwo od nas wiadomość na podany podczas zapisywania się na webinar adres email z danymi do zalogowania się na naszą platformę Akademia MediComp za pomocą której udostępniamy nagranie webinaru.
Jeżeli udział w webinarze jest płatny, faktury za uczestnictwo w nim zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail. Faktury wystawiane są z terminem płatności do 7 dni.